woensdag 27 augustus 2008

Intermezzo – Veranderend Horst

Over drie onderwerpen waar ik onlangs aandacht heb geschonken, valt nieuws te melden, zo ontdekte ik vandaag:

1. op 9 augustus schreef ik over mijn hoop dat voor- en zijgevel van het voormalige postkantoor verschoond zullen blijven van storende reclame-uitingen. IJdele hoop:Hoewel, als het hierbij blijft, kan ik er eerlijk gezegd wel mee leven.

2. op 26 juli plaatste ik de zijgevel van de voormalige apotheek aan de Venrayseweg op nummer 4 van mijn top 5 van niet verwijderde gevelreclames van niet meer in bedrijf zijnde Horster winkels: Vandaag veranderde dit pand compleet van aanzien: Van mij mogen veranderingen altijd zo uitpakken!

3. het beste nieuws komt vandaag uit de Kerkstraat. Op 13 augustus pleitte ik voor herintroductie van het trottoir in het centrum van Horst. Dat pleidooi lijkt nu al zijn vruchten af te gaan werpen, want alles wijst er op dat in de Kerkstraat de voorbereidende werkzaamheden in gang zijn gezet voor de aanleg van een trottoir aan beide zijden van de straat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten