dinsdag 29 september 2009

Actualisatie – Dendrofiel (1)

Het nieuws ligt vandaag letterlijk op straat, of beter gezegd: op de parkeerplaats. Nadat ik het bericht over de A4-tjes op de bomen van parkeerplaats Patronaat had gepubliceerd, moest ik nog een paar boodschappen doen bij de Plus. Tot mijn stomme verbazing bleken de bomen nu ook nog een tweede boodschap te bevatten: Nadere inspectie maakte meteen duidelijk dat de tweede oproep onmogelijk bedoeld kan zijn als een adhesiebetuiging aan de eerste:Dat leidt natuurlijk onvermijdelijk tot de vraag wie er achter de tweede oproep zou kunnen zitten. Een antwoord, of zelfs een suggestie van een antwoord, heb ik eerlijk gezegd niet voorhanden. Uitgesproken voorstanders van (gedeeltelijke) verplaatsing van de kermis naar de parkeerplaats zijn bij mijn weten dun gezaaid. Middenstanders hebben zich al eerder in woord en daad gekeerd tegen het voornemen de kermis naar deze locatie te verplaatsen. Ook een groot aantal jongeren heeft zich op Dreksbak.nl niet bepaald enthousiast betoond over het plan. Kortom, ik wens de politieke partij die hier zijn vingers aan wenst te branden veel succes. Enfin, ik ga nu naar AZ-Standaard Luik kijken.

1 opmerking:

  1. Kermis verplaatsen NEE en al helemaal geen bomen kappen,niet dat ik iets heb met de horster kermis wat het is al jaren niks meer totaal ongezellig,of het aan mij ligt of niet maar op het verplaasen word het er echt niet gezelliger op.

    BeantwoordenVerwijderen