maandag 8 december 2008

Actualisatie – Lambertuspleinpaaltjes

Naar aanleiding van het stukje van vorige week over de diverse typen paaltjes op het Lambertusplein kreeg ik een e-mail van mijn neef uit Sittard. Hij beval me dit artikel ter lezing aan. Nu heb ik in de loop der jaren al heel wat waardevolle adviezen en nuttige tips van mijn neef uit Sittard mogen ontvangen, maar veel betere heb ik nog niet gehad (ik zou hem bijna gaan vergeven dat hij Fortuna-supporter is, maar dat zou wat al te veel eer zijn; bovendien lost dat probleem zich hoogstwaarschijnlijk vanzelf op). Een waar feest van herkenning, die bijdrage op www.irri.nl (léés en bekijk trouwens die hele site). Horst blijkt absoluut niet alleen te staan in zijn diversiteit aan paaltjes: in Heerlen is het ook goed raak. De auteur van het stuk heeft het vermoeden dat er een paaltjesfetisjist werkzaam is bij de afdeling openbare werken van de gemeente Heerlen. Het zal toch niet zo zijn dat die man of vrouw (mijn intuïtie zegt me dat het een man is) daarnaast nog wat bijklust voor de gemeente Horst aan de Maas?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten