maandag 27 juli 2009

Actualisatie – Top 5 desolate banken (1)

Ik had er al voor gewaarschuwd dat mijn top 5 van desolate Horster banken nog wel eens zou kunnen veranderen. Net zo laat is het. Bij de spoorwegovergang aan de Deurneseweg in Griendtsveen trof ik onlangs deze bank aan. Desolatie in optima forma, dunkt me. De nieuwe nummer 1.Zoekend naar een verklaring kwam ik tot een theorietje waarin deze steeneen cruciale rol speelt. De steen markeert namelijk de grens tussen de gemeenten Deurne, Horst (sic) en Venray. Laat die steen nu op nog geen twee meter van dat bankje liggen. Zou het misschien zo kunnen zijn dat elk van die drie gemeenten denkt dat de bank op andermans grondgebied staat en zich daarom niet verantwoordelijk voelt voor het onderhoud?

1 opmerking:

  1. Mooie plek en de theorie van de 3 gemeentes die alle drie het bankje negeren, ik zit zelf in de tuinsector, nu dioen we aangenomen stuk voor de gemeent en er zijn altijd onduidelijkheden over wat er gedaan moet worden, wij of de gemeente of een andere bedrijf dat een deel heeft aangenomen, dus ik denk dat je theorie klopt.

    BeantwoordenVerwijderen