maandag 15 december 2008

Actualisatie – Top 5 kassahuisjes

Bij mijn zoektocht naar Griendtsveense afvalbakken deed ik afgelopen zaterdag een geweldige ontdekking:Een heus kassahuisje bij de voetbalvelden in Griendtsveen! Hoe is het mogelijk dat ik dit eerder over het hoofd heb gezien? Of zou het pas dit jaar bij de viering van het zestigjarig bestaansjubileum van de vereniging zijn geplaatst? Hoe het ook zij: had ik in augustus weet gehad van het bestaan van een Griendtsveens kassahuisje, dan had het zeker en vast een plaats gekregen in mijn top 5 van Horster kassahuisjes. Wat me er vooral in aanspreekt is dat het is uitgevoerd in de clubkleuren. Minder te spreken ben ik over de deur pal naast het loket (was aan een van de andere zijden beter op z’n plaats geweest) en het onbeschilderde hout van het loket. Daar staat dan weer als pluspunt tegenover dat het op z’n minst curieus te noemen is dat bezoekers die niet wensen te betalen, eenvoudig langs de blinde zijde van het huisje naar binnen kunnen glippen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten