maandag 24 november 2008

Actualisatie – Olympische vlam

Soms, heel soms, verbeeld ik me wel eens dat mijn hier uitgesproken mening er toe doet. Dat de Horster beleidsbepalers elke maandagavond vol spanning zitten te wachten op het moment dat hier weer een briljant idee verschijnt, een weloverwogen mening wordt geformuleerd of een schijnbaar onoplosbaar probleem in een handomdraai als sneeuw voor de zon verdwijnt. Dit is helaas slechts verbeelding, in werkelijkheid wordt er niet naar mij geluisterd. Of toch wel? Op 29 augustus vroeg ik me af of het de bedoeling was dat op de schaal van deze mast ooit de Olympische vlam zou gaan branden. Dit omdat ik me niet kon voorstellen dat het ding er omwille van zijn schoonheid was neergezet. Uiteraard was dit een verkapte oproep om het wanstaltige object stante pede te verwijderen. En wat ontdekte ik afgelopen week tot mijn verbazing?Weg! Er wordt wel degelijk naar mij geluisterd! Mijn mening doet er wel degelijk toe! Of zou het IOC hebben laten weten dat de Olympische Spelen nooit en te nimmer in Horst (aan de Maas) zullen worden georganiseerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten