maandag 15 september 2008

Actualisatie – Kameel (1)

Als íets me de afgelopen tweeënhalve maand duidelijk is geworden, dan is het wel dat Horst dagelijks verandert. Horst is in beweging, Horst is dynamisch, Horst bruist. Dit heeft tot gevolg dat sommige van mijn teksten nu alweer achterhaald zijn. Omdat ik u graag op de hoogte houd van de jongste ontwikkelingen, heb ik besloten een nieuwe rubriek aan dit weblog toe te voegen: actualisaties. Hierin kom ik terug op eerdere bijdragen en beschrijf de actuele stand van zaken.

De eerste actualisatie betreft de kameel (of dromedaris) in het weiland aan de Speulhofsbaan. Ik berichtte hierover eerder op 8 augustus. Het beest liep er toen nogal gehavend bij met allerlei loshangende stukken vacht. Ik kan u berichten dat die intussen zijn verdwenen: Wie goed kijkt, ziet uiterst rechts op de foto en het filmpje nog een deel van de afgevallen vacht liggen.

Ik blijf de kameel voor u volgen, al is het maar om te zien of er nu weer een nieuwe vacht aangroeit.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten