dinsdag 1 juni 2010

Actualisatie – Ontbrekende verkiezingsposter

Waar Horst-sweet-Horst al niet goed voor is. Gisteren verbaasde ik me erover dat de Tweede Kamerkandidaat die heel Horst aan de Maas heeft (laten) behangen met z’n verkiezingsposter zelf nog geen poster voor z’n raam had hangen. Ik kwam tot de conclusie dat hij het in alle drukte gewoon vergeten moest zijn en sprak het vermoeden uit dat het stukje op Horst-sweet-Horst hem aan de poster zou herinneren. Geloof het of niet, maar vanmiddag hing er inderdaad plotseling een poster op een van de ramen (aan de buitenkant, opmerkelijk genoeg) aan de voorzijde van z’n huis! Een bedankje moet ik nog ontvangen, hoewel ik er niet vreemd van zou opkijken als hij ook dat in alle hectiek van de laatste campagnedagen over het hoofd zou zien. Maakt ook niet uit, evengoed graag gedaan. Een steuntje in de rug kan het CDA immers wel gebruiken.Ceterum censeo Horst skatebaan acquirendam esse.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten