maandag 23 maart 2009

Actualisatie – Pief paf poef (2)

De keurige, openbare en niet-anonieme (hulde!) reactie van de voorzitter van Davy Crockett op mijn stukjes over de nieuwe schietbaan van zijn vereniging kan ik niet onbeantwoord laten. Vooral omdat ik blijkbaar niet duidelijk genoeg ben geweest. Daarom nogmaals:
1. als iemand die al z’n hele leven voor z’n plezier een balletje trapt, waak ik er wel voor me laatdunkend uit te laten over mensen die voor hun plezier zo nu en dan een kogeltje afvuren;
2. dat de schiethal met overheidsgeld of subsidie tot stand zou zijn gekomen, heb ik niet beweerd, zelfs niet gesuggereerd. Ik heb overigens geen moeite met overheidssubsidie voor een eerbare vereniging zoals Davy Crockett ongetwijfeld is;
3. een schiethal van 60 bij 12 meter hoort in mijn ogen niet in een bos thuis. De gemeente had daar een stokje voor moeten steken en in overleg met Davy Crockett tot een andere oplossing moeten zien te komen, vandaar mijn afsluiting met ‘Pief paf poef, de gemeente is deze keer de boef’. Dat ik bij een eventueel bezoek aan Davy Crockett niet met pek en veren wordt ontvangen, waardeer ik uiteraard ten zeerste. Als ook pijl en boog achterwege blijven, zal ik een visite eens overwegen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten