maandag 22 november 2010

Actualisatie – Filmhuys

Vind ik het leuk om kritiek te krijgen? Nee.
Vinden andere mensen het leuk om kritiek te krijgen? Nee.
Moeten andere mensen er maar begrip voor hebben als ik emotioneel reageer op kritiek? Ja.
Moet ik er maar begrip voor hebben als andere mensen emotioneel reageren op mijn kritiek? Ja.
Zou ik emotioneel reageren als ik m’n hele ziel en zaligheid in een filmhuys legde en iemand dat filmhuys vervolgens genadeloos neersabelde? Ja.Reageerde de exploitant van het Horster filmhuys emotioneel toen ik zijn geesteskind vorige week genadeloos neersabelde? Ja.
Heb ik daar begrip voor? Ja.
Wist ik vorige week wat ik nu weet? Nee.
Als ik vorige week had geweten wat ik nu weet, zou ik dan hetzelfde stukje hebben geschreven? Nee.
Wil dat zeggen dat ik spijt heb van mijn stukje van vorige week? Nee.
Is de exploitant van het filmhuys het eens met al mijn argumenten? Nee.
Ben ik het eens met alle argumenten van de exploitant van het filmhuys? Nee. Moet de exploitant van het filmhuys open staan voor mijn argumenten? Ja.
Moet ik open staan voor de tegenargumenten van de exploitant van het filmhuys? Ja.
Staat de exploitant van het filmhuys open voor mijn argumenten? Ja.
Sta ik open voor de tegenargumenten van de exploitant van het filmhuys? Ja.Bestaat er dan een kans dat de exploitant van het filmhuys en ik nader tot elkaar komen? Ja.
Zou een gesprek tussen de exploitant van het filmhuys en mij tot een oplossing kunnen leiden? Ja.
Hebben de exploitant van het filmhuys en ik dan misschien al een afspraak gemaakt voor een gesprek in een poging om tot een oplossing te komen? Ja!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten