maandag 22 maart 2010

Actualisatie – Officieuze straatnamen (3)

Een van de top 5-en die te zijner tijd een keer actualisatie behoeft, is die van de officieuze straatnamen. Toen ik de oorspronkelijke top 5 op 11 juli 2008 publiceerde, kende ik acht officieuze straatnamen in de oude gemeente Horst. Naderhand kwamen er daar nog drie bij (klik hier en hier). Dankzij de bijzonder nauwkeurige aanwijzing van Peter (mijn dank is groot) kan nu nummer twaalf aan het lijstje worden toegevoegd:Te vinden aan de Van Bronckhorstraat in Horst. Zoals Peter al schreef: bedrieglijk echt en met een mooie verklarende tekst erbij. Een zekerheidje voor de nieuwe top 5. Met de publicatie daarvan wacht ik trouwens nog even. Want de nieuwe gebiedsdelen zullen toch ook wel officieuze straatnamen kennen? Wie tipt me?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten