maandag 8 maart 2010

Actualisatie – Appie (2)

Edwin, Gé, Helmy, Jacqueline, Jolanda, Joop (vooral hij, ‘hofleverancier sinds 25-01-2010’ staat op z’n visitekaartje), Lisette en Simon bedankt! Ook namens Tom! Want mede dankzij jullie kon Tom zaterdag zijn 271e en laatste plaatje in z’n voetbalplaatjesalbum plakken. Nog mooier: mede dankzij jullie kon ook ik zaterdag mijn 271e en laatste plaatje in mijn voetbalplaatjesalbum plakken! Vol! Compleet! Intussen is supermarkt Plus in Horst een meer dan sympathieke tegenactie begonnen. Bij besteding van elke tien euro ontvangen klanten acht weken lang een zakje met plaatjes van lokale sporthelden. Bovendien bij actieproducten extra zakjes. Het bijbehorende album kost 4,95 euro. Er zijn in totaal 373 verschillende plaatjes van spelers van de eerste én de jongste teams van Hovoc, Armada, Handbalclub Wittenhorst, SVOC’01, RKSV Hegelsom, RKSV Melderslo en TOP/Swolgense Boys. Dit keer dus geen vedettes als Suarez, Engelaar, Ruiz of Honda, maar plaatselijke grootheden als Rens de Swart, Wessel van Rengs, Monique Jochijms en Klaartje Philipsen. Onbegrijpelijk dat niet meer verenigingen deze unieke kans op zelfpromotie hebben aangegrepen (zou een onderzoekje waard zijn).Tom is intussen alweer driftig aan het plakken. Zelf laat ik deze beurt maar aan mij voorbijgaan.

1 opmerking: