maandag 27 december 2010

Actualisatie – Sneeuwpret

Naar aanleiding van de sfeerimpressie van vorige week over de sneeuwpret in Horst aan de Maas ontving Horst-sweet-Horst een e-mail van een zekere Flappie (blijft jammer dat veel mensen slechts anoniem willen reageren). Omdat Flappie de zaak weer van een compleet andere kant bekijkt, laten we z’n reactie hier in z’n geheel volgen:hoi wim. wat een zeukrousen allemaal zegw!!laat ze een beetje blij zijn dat er weereens sneeuw vallt. ach wat zielig de straten zijn niet geveegt. tuttuttut. en omaatje kan de deur niet uit. zielig he. zout toch op mens.weet je wat pas echt erjg is dat horst geen sleeenstalling heeft!!! nou moet ik mijn hond mee nemen als ik met mijn slee boodschappen gaan doen. ja want dat is wel een echte nijdam slee. heeft me 75 euro gekotst!!!die laat ik me niet zomaar weg halen als ik binnen ben. daarom zit boris dan op wacht. maar ze kuynen toich wel een sleeenstalling maken?? stellteje suf droppen!!en dan zeg ik het nog nettjes. die zigeuners die altijd muziek zittten te maken. is toch een mooi klusje om dat zaakje te bewaken voor hen??? of anders werkelozen???? HH dus een bewwaakte sleeenstalling A.U.B.!!!! verder veel sukses met je site. maar graag niet altijd zo negatioef. groetjes, flappie. Waarvan akte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten