maandag 11 mei 2009

Intermezzo – Bordenfrustratie

Maar meteen klare wijn schenken: ik ben teleurgesteld. In Joop de Hoon, die ook na meer dan twee weken nog altijd niet heeft gereageerd op mijn e-mail over Passi. In Feyenoord, dat gisteren verzuimde Roda de genadeklap toe te dienen. Maar ik ben vooral teleurgesteld in u. In u, ja. U weet nu al bijna een jaar dat ik op zoek ben naar allerlei opmerkelijks in de Horster openbare ruimte. Honderden kilometers heb ik er voor gelopen, gefietst en gereden. Desondanks ontgaat mij natuurlijk wel eens iets. In dat geval verwacht ik een seintje van u: ‘Kijk daar eens’, ‘Heb je dat al gezien?’, ‘Daar zou je eens over moeten schrijven’. Maar nee hoor. Neem nu deze twee borden die de afgelopen weken ineens aan de Speulhofsbaan en op het Wilhelminaplein verschenen. Gedroomde items voor dit weblog, maar een telefoontje of e-mail van u kon er niet af. Dus moest ik er in beide gevallen via Dagblad De Limburger achter komen. Weg primeur! Spreken we af dat dit nooit meer zal gebeuren?
Begrijpt u nu een beetje waarom ik zo teleurgesteld ben in u? Voor straf verklap ik niet waar in de voormalige gemeente Horst dit waarschuwingsbord voor laagvliegende vliegtuigen staat. Zo, nu we weer quitte staan, is wat mij betreft alles vergeven en vergeten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten