maandag 12 oktober 2009

Klein mysterie 107 – Getut en gemier (1)

Dag 1
Goeiesmorgens!! Het weer is al net zo belabberd als de peilingen. Goed last van mn rechterbeen. Baal als een stekker!
Op het werk. Computerellende... Het ding doet niks meer. Maar dat ben ik wel gewend. Nog niets aan implementatieplan gedaan. Tot nu toe alleen maar bezig met Beesel-Venlo. Veel soep en kranten in Venlo uitgedeeld. Leuke en goede reakties gekregen van de mensen. Lunch met edwin en will in het bedrijfsrestaurant.Zometeen meedoen met wk bokkenollen als coach. Nooit gedacht dat ik op dit nivo ooit nog eens zou acteren. Geweldig om mee te doen. De wil is er denk wel, maar nog niet heel veel bereikt. 38ste plek. Niet slecht. Voor buitenwereld is moeilijk te bepalen wie authoriteit is. Moet sowieso nog een afspraak maken voor de prijsuitreiking.
Been voelt weer redelijk normaal. Kwam zojuist langs de kroetfabriek. Fantastisch. Waar een klein dorp groot in kan zijn. Nu in club havana. Erg leuk feestje. Mooie van een avondje kroeg is dat aan het eind alle problemen zijn opgelost! Hm donertent dicht. Baal als een stekker! Dan maar friet. Nu naar bed.


Dag 2
Goeiesmorgens! Op mn werk. Onderweg toch maar besloten om even een poster rondje te doen. Stevige stortbui tussen venray en nijmegen. In meerlo op de auto moeten klimmen. Baal als een stekker!
Weer een dagje lekker aan de slag! Mail weer afgehandeld hier, nu aan de slag met implementatieplan participatieladder. Onder presentatie twitteren met mark. In essentie hebben het heeeeel goed gedaan. Het gaat om de buhne en niet om de feiten. Voor eens en altijd de mond houden over betrouwbaarheid en integriteit. Leuke gedachtenlijn!
Nu breekt het zonnetje door. Is alweer jaar geleden dat jörg haider is overleden. Baal als een stekker! Nu eten bij humphreys. Rundercarpaccio was goed te doen. Nu wachten op de mixed grill!
Raadsvergadering: beeldkwaliteitsplan of niet. That's the question. Zou de bedreiging vanuit Venray of Venlo komen? Of het Serumse verzet? Eind van de dag staat alles vast!! Tegen onfatsoenlijke en populistische uitspraken v bepaalde partners. Pronken met andermans veren zonder die te benoemen is arrogant. Heeft niets te maken met een constructief debat. Stemmingmakerij!
Thuis na een debat van ruim 13 uur. Even bijkomen op de bank. Nu mezelf belonen met loempia van lei. Zo ff voor de buis hangen. Nu bedje in. Was gezellig avondje!

Dit dagboek is samengesteld uit de twitterberichten van afgelopen week van de Horster politici Roy Bouten, Thijs Coppus, Leon Litjens en Michael van Rengs. Hun 249 tweets bezorgden de gemeente Horst aan de Maas afgelopen week een vierde plaats op de ranglijst van meest actieve politieke twittergemeenten. Alsof dit allemaal al niet erg genoeg is, twitterde PvdA-lijsttrekker Birgit op de Laak gisteren: ‘Gestart met Twitter’. Waartoe? Waarvoor?

1 opmerking:

  1. Ben bang dat we inmiddels zijn gezakt naar een zesde plek...

    Als ik de opsomming zo lees snap ik je stuk en sta ik er helemaal achter. Twitter kan ook voordelen hebben, het sozenvraagstuk was nooit zo bij mij onder de aanacht gekomen als ik niet op twitter aan was gesproken. Zelf gebruik ik twitter, linkedin, hyves en lees ik weblogs omdat ik via zoveel mogelijk kanalen wil vernemen wat er speelt. Toevallig heeft twitter op mij een verslavende uitwerking, met bovenstaande compilatie tot gevolg.

    Wanneer begin jij eigenlijk?? :)

    BeantwoordenVerwijderen