maandag 13 april 2009

Intermezzo - Ambtenarenspeeltuin

Zaterdagochtend. Wachtend bij bakkerij Gerards-Steeghs op mijn kersenkruimelvlaai (een aanrader) zie ik uit mijn ooghoeken bij het gemeentehuis ineens iets dat ik daar nog niet eerder waarnam. Het lijken vanuit de verte warempel wel futuristische banken. En dat in Horst, dat toch niet wijd en zijd bekendstaat om zijn door een esthetisch ringetje te halen banken. Toch maar eens poolshoogte nemen. Wat ik bij Gerards-Steeghs nog voor banken aanzag, blijken bij nader inzien klimtoestellen te zijn – en niet eens de lelijkste. Daarom laat ik cynische opmerkingen over een ambtenarenspeeltuin of toestellen waarop de bestuurders kunnen oefenen in het bewaren van een wankel evenwicht maar achterwege.Als die oubollige bank nu ook nog plaats zou kunnen maken voor iets strakkers dan hoort u me helemaal niet meer klagen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten