maandag 19 oktober 2009

Actualisatie – Barkrukken

De wegen van het CDA zijn soms ondoorgrondelijk. Volgens het actieplan van de CDA-campagnecommissie waar ik op slinkse wijze beslag op wist te leggen (en waarover ik op 24 augustus berichtte), zou in week 42 een uitdeelactie plaatsvinden van kaarten met het opschrift ‘Groeten uit Big-City Horst’. Hoe anders was de realiteit. Geen kaarten, maar aan lantaarnpalen vastgeklonken groene barkrukken, één in elke kern van de nieuwe gemeente. ‘De stoel symboliseert dat het CDA actief in gesprek is en blijft met alle inwoners van haar gemeente’, zo valt op de website van de Horster CDA-afdeling te lezen. En verder: ‘Overal waar de mensen van het CDA zijn, staan er groene stoelen. U kunt hierop plaatsnemen en met de mensen van het CDA in gesprek gaan.’ Ik heb de hele week op de stoel voor de nummer 3 in mijn top 5 van Horster kunstwerken gezeten, maar dacht u dat er ook maar één CDA-er was die het gesprek met mij aan wilde gaan?Dus allemaal leuk en aardig, maar vanaf nu mag het CDA wat mij betreft weer terugkeren naar het oorspronkelijke actieplan. Dat voorziet voor deze week in een processie naar de Gele Madonna van Voor-America.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten