donderdag 1 januari 2009

Actualisatie – Tuinkabouterbevrijdingsfront

Wie had kunnen denken dat ik het bericht van afgelopen maandag over de tuinkabouter bij de Sint-Norbertuskerk vandaag alweer zou moeten actualiseren?
Wees gewaarschuwd: het is bepaald geen vrolijk nieuws dat ik u te melden heb. De kabouter, die hoogstwaarschijnlijk op wereldreis was, is namelijk op brute wijze vermoord. Zondag zat hij nog fier op een stronk bij zijn paddestoel: Vanochtend was dit het trieste beeld:Slechter kan een jaar natuurlijk niet beginnen. Ik heb zo’n vermoeden dat de kabouter slachtoffer is geworden van een staaltje zinloos nieuwjaarsgeweld, gepleegd door opgeschoten jongeren: ‘Kijk eens wat ik stoer ben, ik durf een weerloze tuinkabouter een kopje kleiner te maken.’ Requiescat in pace.

1 opmerking:

  1. Hoi Wim,

    Volgens mij heb jij met je auto de tuinkabouter niet gezien (net als toen de lantarenpaal).
    Zal als we weer eens naar vvv gaan wel even kijken of je geen extra schade hebt aan je auto.

    groeten en nog de beste wensen
    edje

    BeantwoordenVerwijderen