maandag 12 juli 2010

Top 5 – Horster bessenadresjes

U vraagt, wij draaien. Naar aanleiding van de top 5 van Horster kersenadresjes vroeg iemand of ik ook zoiets heb met blauwe bessen. Bedoelde hij of zij te vragen of ik een even grote liefhebber van blauwe bessen als van kersen ben? Antwoord: bijna wel ja. Of bedoelde hij of zij te vragen of ik ook een top 5 van blauwe bessenadresjes heb? Antwoord: nee. Maar wat er niet is, kunnen we natuurlijk wel maken. Met dien verstande dat blauwe bessenadresjes veel dunner gezaaid zijn dan kersenadresjes. Dus ik heb een beetje moeten foetelen door er ook andere bessensoorten bij te halen en door professionele telers met thuisverkoop eveneens mee te laten dingen. Voor de rest: same procedure as last week. Dat wil zeggen: alleen als u mij het adres van uw favoriete bessenadresje mailt (horstsweethorst@gmail.com), ben ik in ruil bereid de precieze locatie van een van mijn bessenadresjes te onthullen. Ik kan u wel verklappen dat de actie van vorige week me tal van nieuwe kersenadresjes heeft opgeleverd en, belangrijker nog, vele kilo’s kersen.Mijn top 5 van Horster bessenadresjes:

5.
4.
3.
2.
1.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten