maandag 17 februari 2014

Klein mysterie 533 – Graffiti (3)

E-mail, zaterdag om 15.41 uur ontvangen: ‘Wil je misschien meer over graffiti bloggen want langs de autoweg staat nu ook al meer graffiti en overal over horst’
Ik (17.29 uur): ‘Waar kan ik ze (ongeveer) vinden? Je maakt me nieuwsgierig!’
Hij/zij (17.38 uur): ‘De beste plek is : De Vondersestraat boven het viaduct op de ramen staat iets, en als je voor het viaduct staat naar links dan zie je ook zilvere pieces , je kan er o.a. ook overal in dorp vinden vooral tags en stickers maar als je echt pieces zoekt moet je naar de vonderse straat :)’
Ik (18.08 uur): ‘Bedoel je deze? (Staat er al enkele maanden)’
Hij/zij (18.10 uur): ‘Nee haha die tags ken ik al sinds kort is een nieuwe en die plek links van de brug zijn er ook nog’
Ik (18.41 uur): ‘Ben morgen verdomme de hele dag weg, dus ik ga dadelijk maar eens een kijkje nemen’
Hij/zij (18.43 uur): ‘Hqha is goed ik ben er misschien ook ;p’
Ik (19.39 uur): ‘Eerst nog even 2e helft Twente-Vitesse kijken …’
Ik (21.18 uur): ‘Hele dag droog geweest, begint het net als ik op de fiets stap te stortregenen. Toch maar doorgefietst, maar het is veel te donker daar ... Foto’s mislukt, dus maandag weer terug. Maar het gaat om die rechtse, he?
Ik kom er op terug, maar in elk geval alvast bedankt voor de melding ...’
Hij/zij (21.20 uur): ‘Ja die rechtse is wel heel mooi ja maar de linkse is zeg maar makkelijker te berijken tegen over het rode pad.’
Ik (21.27 uur): ‘Daar heb ik deze, ook volkomen mislukte, foto van …’
Hij/zij (21.29 uur): ‘Ja allen daar kan je ook makkelijk naar boven dus dan kijk maar haha.’
Ik (zondag 20.51 uur): ‘Vandaag de hele dag in Bonn geweest. Daar ook veel prachtige graffiti gezien. Deze bijvoorbeeld:
Als het morgen licht is, ga ik naar de Vonderseweg. Ben razend benieuwd! Ik wil er morgen een stukje over op Horst-sweet-Horst zetten. Vind je het goed als ik daarin de tekst van de e-mails die we gisteren hebben uitgewisseld plaats? Uiteraard zal ik je naam dan niet vermelden (tenzij je graag wilt dat ik jouw naam vermeld).’
Hij/zij (21.17 uur): ‘Ja is goed alleen niet mijn email en naam vermelden haha maar bedankt voor het reageren :p.’
Vanmorgen ben ik gaan kijken en het dient gezegd: knappe staaltjes werk die zijn verricht op het geluidsscherm van de brug over de A73 aan de Vondersestraat
en in het verlengde van de brug richting Venray.
Keep up the good work!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten