zaterdag 23 april 2011

Top 5 – Walhalliaanse fietsbedreigingen

Overstelpend cultureel aanbod in Noord-Limburg op deze Paaszaterdag. La Pivellina, een Italiaans meesterwerkje, draait om 19.30 uur in filmtheater De Nieuwe Scene in Venlo. In de Maaspoort, nauwelijks tweehonderd meter verderop, begint drie kwartier later Neven, het nieuwe programma van Freek de Jonge. In OJC Walhalla, in Sevenum, is Prilpop (‘het gezelligste entreevrije festival van Nederland’) dan al uren in volle gang. Bluesliefhebbers kunnen vanaf 21.30 uur hun hart ophalen bij het Paasbluesweekend van motorcamping D’n Toerstop in Melderslo. O ja, en dan is er om 20.45 uur ook nog VVV-Heerenveen. Die Qual der Wahl.Omdat ik altijd het liefst op zeker speel, ga ik me weer gewoon anderhalf uur zitten vervelen dan wel ergeren in De Koel. Of? Of zou ik toch gewoon eens naar Walhalla gaan? Niet dat met optredens van bands als Debt of Nature, The Guilt Parade, Planet Eyelash, Monomania, Rebel Yell en The Fabulous nu meteen een droomwens in vervulling gaat. Nee, de enige reden waarom ik overweeg Prilpop te bezoeken, is omdat ik zo nieuwsgierig ben naar wat er gebeurt als ik mijn Batavus illegaal parkeer tegen een van de vele met zwart plastic beklede hekken in de De Donckstraat.
Mijn top 5 van Walhalliaanse fietsbedreigingen:
5.
4.
3.
2.
1.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten