woensdag 17 maart 2010

Actualisatie – Ger

Tja, ik had het kunnen weten. Dit gebeurt er als CDA-politici er lucht van krijgen dat je chantabel bent: beste wim moorman, ik heb nog een entree-kaartje voor nederland-portugal. as zaterdag op het voetbalterrein v kasteelpark ter horst
Van mij voortaan geen kwaad woord meer over Leon Litjens!Laat ik trouwens van de nood nu ook maar meteen een deugd maken: zijn er misschien nog politici (bijvoorbeeld bij PvdA-PK) met kaartjes voor Ajax-VVV in de aanbieding?

1 opmerking:

  1. Aangezien wij niet werken met chantage hebben we geen kaarten over. We kunnen uiteraard wel gewoon een kaart voor je regelen.

    http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/AFC-Ajax-VVV-Venlo.htm

    Kan alleen niet waar ik zelf sta. Is uitverkocht. Als je wil juichen voor vvv (al acht ik de kans klein :) ) dan zou ik de wat duurdere kaarten kiezen.

    Als er interesse is dan weet je me te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen