maandag 7 september 2009

Actualisatie – Top 5 olifantspaden (1)

Ik was er al bang voor: ik ben inderdaad te vroeg geweest met de publicatie van mijn top 5 van olifantspaden. Zelf ontdekte ik afgelopen week nog enkele nieuwe kandidaten voor een top 5-positie. Maar een potentiële nummer 1 is dit pad, al was het maar omdat de afkorting veel groter is dan bij de paden die ik vorige week liet zien: Een trouwe lezer maakte me er op attent. Omdat het pad voor een argeloze fietser moeilijk vindbaar is én omdat het natuurlijk zoveel mogelijk gebruikt moet worden, volgt hier de (perfecte) routebeschrijving die de tipgever mij aanreikte: ‘Nog een voorbeeld van een olifantspad vind je, als je naar Interchalet gaat. Je gaat richting Melderslo, onder het viaduct door, over de beek en dan de eerste doodlopende weg rechts. Na ± honderd meter gaat links een olifantspad, dat de hele rotonde bij de nieuwe fabriek van Verstappen Verpakkingen afsnijdt.’Tips blijven welkom. Zodra er nog een aantal olifantspaden is bijgekomen, publiceer ik een geactualiseerde top 5.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten