zaterdag 25 december 2021

Intermezzo – Wandelgang

Veertien dagen vakantie min of meer. Lezen, schrijven, podcasts en muziek luisteren, wat televisie kijken (weinig voetbal helaas), wat aanrommelen. En wandelen. Afgelopen weken vaak ’s avonds in m’n eentje door een doodstil Horst gewandeld. Hoe veelzijdig en boeiend Horst ook is, toch is de rek er op een gegeven moment wel uit. Dan komt het plezier louter nog van een podcast of muziek uit de koptelefoon. En toen bedacht ik me: ik kan ook de koptelefoon thuislaten en via Horst-sweet-Horst vragen of er mensen zijn die me de komende veertien dagen willen vergezellen op m’n avondwandeling door Horst. Ja, waarom eigenlijk niet?


Daarom: wie wil er de komende veertien dagen een keer met mij door Horst wandelen, liefst ’s avonds, maar desgewenst ook overdag? Jij mag de route en de gespreksonderwerpen bepalen. Of je me nu jouw Plekske van (on)geluk wilt laten zien, eindelijk wel eens wilt weten wie ik ben, je me wilt vertellen wat er zo slecht aan mij of aan Horst-sweet-Horst is, waarom Horst het paradijs op aarde is of waarom het naar de knoppen gaat: alles kan en mag. Na de wandeling schrijf ik een verslag van maximaal 400 woorden over de wandeling. Ik leg dat aan jou voor en als we het daarover eens worden (ik zou niet weten waarom niet) publiceer ik het op Horst-sweet-Horst. Interesse? Mail dan naar horstsweethorst@gmail.com en we maken een afspraak. (Ik doe niet aan Kerstmis en zou dus zelfs vanavond of  morgen al kunnen.)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten